برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان تعاون روستايي استان يزد

بنا به گزارش روابط عمومي سازمان تعاون روستايي استان يزد، همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور نكوداشت اين هفته مراسمي با حضور مدير و كاركنان سازمان تعاون روستايي استان و جهاد كشاورزي شهرستان يزد و همچنين تني چند از مسئولان جهاد كشاورزي استان در محل سالن شهيد صدوقي اين سازمان برگزار شد.
در اين مراسم مشاور استاندار در امور ايثارگران به ايراد سخن پرداخت و با گراميداشت ياد و خاطره شهداء هشت سال دفاع مقدس و تجليل از خانواده اين عزيزان به تشريح دلاوريها و رشادتهاي رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحميلي پرداخت.
سردار دهقان منشادي با اشاره به وضعيت قواي نظامي ايران و سياست هاي نادرست اعمال شده جهت تضعيف قوامي نظامي كشورمان در زمان طاغوت و بني صدر و همچنين قدرت نظامي صدام و كمكهاي استكبار به عراق گفت: اخلاص امام راحل، صداقت و تدبير ايشان باعث شد تا از مقابله با دشمن نهراسيم و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح به پيروزي برسيم. وي افزود اگر غيرت حسيني در رگها جاري باشد با چوب و چماق از شرافت و حيثيت خويش در مقابل دشمن دفاع خواهيم كرد. دهقان منشادي درس امروز از دفاع مقدس را درس تكليف محوري خواند و گفت ما بايد بدانيم كه تكليف امروز ما چيست. وي اعتقاد، ايمان و ولايت را رمز پيروزي در دفاع مقدس توصيف كرد و گفت: جبهه امروز بسيار خطرناك از جبهه ديروز است. دشمن قصد دارد در عرصه فرهنگي اعتقاد ما را به دين، ولايت و ارزشها سست كند. مشاور استاندار در امور ايثارگران از حاضرين خواست تا پاسدار خون شهدا باشند و ضمن ارج نهادن به كرامت شهداء، خانواده آنها و ايثارگران در برابر هجوم همه جانبه دشمن به خدا توكل كرده و تحت رهنمودهاي مقام عظماي ولايت حركت كنند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا